Багатоканальні телефони:

Бізнес працює в Бітрікс24


Чому обирають нас

Обліксофт – золотий партнер компанії Бітрікс24

Впроваджуємо СRМ за 3 дні, проводимо аудит відділу продаж з рекомендаціями

Інтегруємо Бітрікс24 з с додатковими сервісами (API Нова пошта, Viber, FB, Instagram тощо.)

Пропонуємо гнучкі рішення, налаштування телефонії на своїх серверах і технічну підтримку

Інтегруємо Бітрікс 24 із прикладними рішеннями 1С

Інструменти Бітрікс24

Завдання та проекти

Контролюйте своєчасне виконання завдань підлеглими, враховуйте витрати часу та інших ресурсів на їх виконання. Інструмент дозволяє поставити завдання в “один клік”, визначити відповідального та контролювати хід і термін виконання.

Чат і відеодзвінки

Спілкуйтеся з колегами онлайн безкоштовно і без обмежень, обмінюйтесь документами та повідомленнями використовуючи будь-який пристрій: комп'ютер, планшет чи смартфон. Історія листування зберігається в повному обсязі і завжди доступна за зручним пошуком.

Відкриті лінії

Спілкуйтеся з клієнтами через цифрові канали: Facebook, Telegram та месенджери, консультуйте в онлайн-чаті на вашому сайті. Повідомлення, отримані з різних каналів, потрапляють в Бітрікс24 та зберігаються в CRM. Відповідайте клієнтам швидко та якісно.

Документи

Інструмент надає спільний доступ до перегляду і редагування документів онлайн. Особливо це корисно на етапах багатоступінчатого погодження и внесення правок багатьма користувачами. Вся історія змін документа зберігається і, при необхідності, ви завжди зможете відновити попередню версію. В історії також зберігається інформація про те, хто і коли змінив документ.

Структура компанії

Структура компанії як на долоні – просто і зрозуміло. Ви можете самостійно проектувати і редагувати структуру, налаштовувати права доступу до інформації, систему взаємозв'язків. У картці співробітника є вся інформація про нього: фотографія, посада, відділ, підпорядкування, навички, інтереси, номери телефонів, email, день народження. Крім того, є можливість працювати із зовнішніми користувачами — вашими партнерами, клієнтами, підрядниками.

Пошта

Підключайте власний поштовий домен або особисту поштову скриньку і працюйте з поштою. Стежте за новими повідомленнями та перевіряйте пошту без повторної авторизації безпосередньо у вашому Бітрікс24.

Диск

«Бітрікс24.Диск» - це захищений простір для зберігання документів та файлів компанії, доступ до якого можливий з будь-якого пристрою та будь-якого місця, де є Інтернет. До кожного файлу можна налаштувати доступ, спільно працювати над ним з колегами. При цьому вся історія змін документа збережеться у Бітрікс24 і в будь-який час Вам буде доступна його актуальна версія.

Календарі

Електронний календар, сумісний з поштою і планувальником завдань та справ, допоможе ефективно організувати робочий день і налагодити співпрацю в компанії. Ви зможете заздалегідь розпланувати час на виконання завдань, відсіяти менш важливі справи та сконцентруватися на основних. Чим менше ви витрачаєте часу та ресурсів на планування, тим більше ви встигаєте. Календар у «Бітрікс24» — інструмент для управління робочим часом у компанії.

CRM+ Телефонія

Бітрікс24.CRM працює непомітно і формує для Вас єдиний профіль клієнта з історією всіх його звернень з будь-яких джерел. Інструмент дозволяє вести облік потенційних та постійних клієнтів, відстежувати замовлення, комерційні пропозиції та оплати. Бітрікс24.CRM тісно пов’язаний з іншими інструментами, що значно спрощує роботу з клієнтами і процес продажу. Впровадження телефонії дозволить автоматизувати процеси, контролювати дзвінки менеджера та якість його спілкування з клієнтами. А індивідуальне привітання приємно вразить та вирізнить вас серед конкурентів. Сформовані звіти по дзвінкам дадуть вам повну картину роботи кожного співробітника окремо та відділу загалом.

Бізнес-процеси

Переформатуйте одноманітні процедури на підприємстві такі як – оформлення відпусток, погодження рахунків на оплату, заяв та інших документів, створивши бізнес-процеси. Це дозволить заощадити час співробітника на кожному етапі та виключити надмірну бюрократію.

Мобільність

Мобільний застосунок Бітрікс24 дозволить вам працювати з будь-якої точки, де є Інтернет. Спілкуйтеся з колегами в Живій стрічці або по відеозв’язку, керуйте завданнями і працюйте з файлами, отримуйте інформацію з CRM або користуйтеся іншими інструментами з мобільного або планшету.

Соцмережа

Всі переваги спілкування у вашій особистій корпоративній соцмережі компанії. Це єдиний простір для обговорення робочих завдань та соціальних проектів підприємства. Всі співробітники будуть завжди в курсі подій та зможуть оперативно реагувати на нове завдання, обговорення або опитування.

Тарифи по впровадженню та навчанню Бітрікс24

Базове впровадження Бітрікс 24 Швидкий старт в Online (CRM-маркетинг)

Базове впровадження Бітрікс 24
Швидкий старт в Online (CRM-маркетинг)


...

Навчання в системі Бітрікс 24

...

Базове впровадження Бітрікс 24
Швидкий старт Відділу продажів


Перелік послуг, що входять до тарифу Base Pro Premium
Формування технічного завдання на впровадження Так Так Так
Налаштування полів карток CRM: лід, контакт, компанія, угода, контакт, налаштування джерел звернень, робота з фільтрами Так Так Так
Налаштування стадій продажів (угод і лідів) Так Так Так
1 воронка/напрямок 3 воронки/напрямки до 10 воронок/напрямків
Інтеграція з корпоративною поштою і поштою співробітників Так Так Так
до 5 співробітників 5-10 співробітників до 30 співробітників
Прив'язка вашої телефонії до СRM Так Так Так
до 3 ліній до 5 ліній до 10 ліній
Налаштування відкритої лінії та віджета на сайт: підключення до CRM соц.мереж та месенджерів (Fb, телеграм, інстаграм, вайбер, скайп, чат на сайті, CRM-форми) Так Так Так
Налаштування CRM-маркетингу:
* створення 2-3 сегментів ( за певною ознакою );
* налаштування 2-3 шаблонів e-mail та sms-розсилок;
* підключення сервісу відправки sms/viber;
* запуск 1 розсилки за клиєнтською базою.
Так Так Так
Завантаження клієнтської бази (імпорт бази клієнтів) Ні Так Так
Ліди - до 3000 Контакти - до 3000 Компанії - До 3000 Ліди - до 10000 Контакти- до 10000 Компанії - До 10000
Навчання створенню Landing page на Бітрікс24 Ні Так Так
спільне створення 1 Landing page  спільне створення 2 Landing page
Автоматизація в CRM для роботи з клієнтською базою (інформаційні дзвінки, повідомлення клієнтам, автоматичні відправлення) Ні Так Так
До 3 роботів До 5 роботів
Налаштування наскрізної аналітики Ні Ні Так
Персональні пропозиції на одній із основних платформ: (Facebook або Google AdWords) * за наявності пабліку в ФБ і поточного таргетингу або рекламної компанії і поточному таргетингу Google AdWords Ні Ні Так
Навчання імпорту Ні Ні Так
"Навчання роботі з CRM і Маркетингом" Так Так Так
до 3 співробітників, 3 години
2 заняття по 1,5 години
до 6 співробітників, 4,5 години
3 заняття по 1,5 години
до 20 співробітників, 9 годин
6 занять по 1,5 години
Технічна підтримка (консультація в телефонному режимі й шляхом віддаленого доступу) після впровадження тарифу Швидкий старт і навчання Так Так Так
1 тиж. 2 тиж. 1 міс.
Вартість тарифу 11920 грн. 20860 грн. 35760 грн.


Перелік послуг, що входять до тарифу Внутрішні комунікації Завдання та проекти CRM CRM-маркетинг
План навчання - Ефективні внутрішні комунікації: робочі групи / проекти, миттєві повідомлення і груповий бізнес-чат, спілкування в режимі реального часу "Жива стрічка"
- Система управління документами (Бітрікс24 Диск): редагування документів онлайн / офлайн, їх синхронізація з локальним диском, права доступу до документів та публічні посилання, спільна робота з документами, робота з файлами з мобільного пристрою
- Планування часу (календарі): відображення подій і завдань, додавання нових і чужих календарів, синхронізації календарів Б24 з іншими
- HR: структура компанії, список співробітників, призначення адміністраторів, звільнення співробітників, передача справ за завданнями, синхронізація контактів, облік робочого часу персоналу, графік відсутностей, планування
- Управління завданнями і проектами
- Подання завдань в режимі діаграми Ганта
- Канбан і особистий план в задачах
- Колективна робота над проектами і документами в задачах
- Групове управління завданнями
- Контроль термінів, виконання
- Робота з шаблонами завдань і регулярні завдання Облік часу за завданнями
- Поділ ролей
- Звіти по ефективності, трудомісткості і тимчасових витратах по проектам і задачам
- Автоматизація в задачах / роботи в канбані
Навчання для адміністраторів:
Як налаштувати CRM: довідники, призначені для користувача поля, воронки / напрямки, права доступу, роботи і тригери, налаштування шаблонів документів, звітів і черг в телефонії, інтеграція з поштою, налаштування плану продажів.
Навчання для менеджерів:
логіка роботи з CRM, використання карток (ліди, контакти, компанії, угоди), портрет клієнта, мультіворонки, робота з канбаном в угодах, спостерігачі в угодах, справи менеджерів, робота зі звітами, друк і відправка документів з CRM, робота з планом продажів
- Робота з відкритими лініями: підключення месенджерів Fb, телеграм, інстаграм, вайбер, скайп, чат на сайті, CRM-форми, налаштування черги для прийому звернень, налаштування віджету для сайту
- CRM-маркетинг: створення сегментів (за певною ознакою) і винятків, чорний і білий списки налаштування шаблонів e-mail і sms розсилок, візуальний редактор підключення сервісу відправки sms / viber / telegram запуск розсилки по клієнтській базі
- Створення Landing page на Бітрікс24 (конструктор)
- Автоматизація в CRM для роботи з клієнтською базою (інформаційні дзвінки, повідомлення клієнтам, автоматичні розсилки)
- Персональна пропозиція для аудиторії з CRM на одному з основних майданчиків: (Facebook або Google AdWords)
- Наскрізна аналітика
Тривалість
кількість осіб
- 2 години
до 5 осіб
- 2 години
до 5 осіб
Для адміністраторів:
- 2 години
3 особи
Для менеджерів:
- 3 години
5 осіб
- 6 годин
3 особи
Вартість тарифів навчання 3000 грн. 3000 грн. 3000 грн.
4000 грн.
8500 грн.

Перелік послуг, які входять до тарифу Base Pro Premium
Формування технічного завдання на впровадження Так Так Так
Налаштування полів карток CRM: лід, контакт, компанія, угода Так Так Так
Налаштування стадій продажів (угод і лідів) Так
1 воронка/напрямок
Так
3 воронка/напрямоки
Так
10 воронок/напрямків
Інтеграція з корпоративною поштою і поштою співробітників Так
до 5 співробітників
Так
5-10 співробітників
Так
до 30 співробітників
Прив'язка вашої телефонії до СRM Так
до 3 ліній
Так
до 5 ліній
Так
до 10 ліній
Налаштування збережених (типових) фільтрів у лідах, компаніях, контактах, угодах і справах менеджерів Ні Так Так
Завантаження і налаштування шаблонів документів для друку й відправки з Бітрікс24 Ні Так
до 3 шаблонів
Так
до 6 шаблонів
Створення звітів у CRM (за угодами: прибуток, ефективність менеджерів тощо) Ні Так
до 3 звітів
Так
до 10 звітів
Автоматизація у воронці продажів (налаштування роботів у лідах і угодах) Ні Так
3 базових робота
Так
до 5 базових роботів
Завантаження клієнтської бази (імпорт бази клієнтів) Ні Так
Ліди- до 3000 Контакти - до 3000 Компанії - До 3000
Так
Ліди- до 10000 Контакти - до 10000 Компанії - До 10000
Завантаження товарів (імпорт каталогів товарів/послуг) Ні Ні Так
"Навчання роботі в налаштованій CRM Бітрікс24" Так Так Так
до 3 співробітників, 3 години
2 заняття по 1,5 годин
до 6 співробітників, 3 години
3 заняття по 1,5 годин
до 20 співробітників, 5 годин
6 занять по 1,5 годин
Технічна підтримка (консультація в телефонному режимі й шляхом віддаленого доступу) після впровадження тарифу Швидкий старт і навчання Так Так Так
1 тиж. 2 тиж. 1 міс.
Вартість тарифу 6960 грн. 14900  грн. 26820 грн.



Можливості Бітрікс24


Вартість CRM Бітрікс24 хмари

Хмара
Хмара
Безкоштовний
Проєкт
Необхідний мінімум інструментів для початку роботи
Безкоштовно
Спеціальні тарифи
Старт+
Сайти та CRM — вдалий початок вашого бізнесу
369
CRM+
Ідеально для невеликих відділів продажів
1200
Завдання+
Оптимальне рішення для роботи над проєктами, контролю термінів і якості
1200
Бізнес-тарифи
Команда
Найкращий вибір для автоматизації продажів в CRM і проєктної роботи
2200
Максимальні можливості для всієї компанії
4400
Ціна
за 1 місяць
Безкоштовний
Проєкт
Безкоштовно
Спеціальні тарифи
Старт+
369
CRM+
1 200
Завдання+
1 200
Бізнес-тарифи
Команда
2 200
4 400
Безкоштовний
Проєкт
Спеціальні тарифи
Старт+
CRM+
Завдання+
Бізнес-тарифи
Команда
Необхідний мінімум інструментів для початку роботи
Сайти та CRM — вдалий початок вашого бізнесу
Ідеально для невеликих відділів продажів
Оптимальне рішення для роботи над проєктами, контролю термінів і якості
Найкращий вибір для автоматизації продажів в CRM і проєктної роботи
Максимальні можливості для всієї компанії
Користувачі
необмежено
2
6
24
50
необмежено
Ціна
Безкоштовно
369
1 200
1 200
2 200
4 400
Місце у «хмарі»
5 Гб
10 Гб
50 Гб
50 Гб
100 Гб
необмежено
CRM
CRM.Бітрікс24 допомагає вам продавати більше: бере під контроль всі канали комунікацій з клієнтами, підказує, що робити, автоматизуює продажі. Користуйтеся великою кількістю корисних інструментів.
Завдання і проєкти
Плануйте завдання, контролюйте їх виконання в указані строки. Працюйте разом над великими проєктами. Всі завдання та документи будуть зібрані разом, і кожний учасник зможе відслідкувати процес виконання робіт.
Офіс, спільна робота
Спілкуйтеся з вашими колегами швидко та за допомою чатів або відео-дзвінків. Зберігайте всі необхідні документи на диску. Використовуйте зручний планувальник зустрічей у вашому календарі.
Сайти і лендінги
Створюйте сайти і лендінги з високою конверсією, що залучатимуть більше клієнтів в вашу CRM.
Магазин
Створюйте функціональний інтернет-магазин і починайте продавати за лічені хвилини.
Контакт-Центр
Багатоканальний контакт-центр, що об'єднує чат, електронну адресу, телефонію, соціальні мережі та месенджери прямо у вашій CRM.
Адміністрування
Отримуйте повний контроль над вашими даними, налаштуваннями прав доступу і безпекою на розширених тарифах Бітрікс24.
CRM-Маркетинг
Проводьте рекламні компанії, сегментуйте вашу базу клієнтів та відправляйте email, смс-розсилки, повідомлення в соціальні мережі і месенджери прямо з CRM-системи Бітрікс24.
Наскрізна аналітика
Отримуйте повну прозорість витрат на залучення клієнтів, рентабельність маркетингу і найбільш ефективні джерела реклами.
Центр продажів
Тепер ви прямо в чаті можете моментально приймати оплату від клієнтів, записувати їх на послуги і пропонувати товари. Вся інформація одразу адаптована для мобільних пристроїв.
Підтримка
Підтримка клієнтів прямо в онлайн-чаті вашого Бітрікс24 діє на комерційних тарифах. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до багатьох навчальних статтей, відео і вебінарів.
немає
базовий набір можливостей
розширений
професійний
Можливості тарифів
Всі можливості
Показати відмінності
Безкоштовний
Проєкт
Спеціальні тарифи
Старт+
CRM+
Завдання+
Бізнес-тарифи
Команда
Компанія
CRM
Базові можливості
Ліди (необмежена кількість)
Угоди (необмежена кількість)
Контакти (необмежена кількість)
Компанії (необмежена кількість)
Комерційні пропозиції
Рахунки
Каталог товарів
Канбан
Простий і класичний режим роботи CRM (з лідами і без лідів)
Налаштування своїх стадій воронки продажів
Історія комунікацій (таймлайн)
Конвертація лідів у контакт, компанію, угоду
Конвертація угод в рахунок і пропозицію
Портрет клієнта
Кошик
Спостерігачі в картці угоди
Чат всередині картки CRM
Професійний відділ продажів
Права доступу до CRM за ролями
Напрямки в угодах (мультиворонки)
1
2
10
1
10
необмежено
Тунелі
Центр продажів
Регулярні угоди
Регулярні рахунки
Властивості від стадій
Документи CRM (друк актів, рахунків, накладних, договорів та інших)
Права доступу в Документах CRM
Розмір файлу шаблону
2 Мб
2 Мб
2 Мб
2 Мб
2 Мб
2 Мб
Листи із CRM
листів/місяць
1 000
2 000
35 000
1 000
50 000
1 000 000
AI Скоринг CRM
Конвертація пропозицій в угоду і рахунок
Відновлення з кошика
Журнал доступу співробітників до даних в CRM
Історія всіх змін з можливістю відновлення
Дзвінки по базі клієнтів
Бронювання ресурсів (CRM для послуг)
6
24
24
6
24
Карта Google в картці
100
100
Прибрати підпис "заряджено…" в CRM-формах
Придбати підпис "заряджено…" в онлайн-чаті
Аналітика і звіти
План продажів
CRM-аналітика
Максимальне число Лідів, Угод, Контактів або Компаній для побудови звітів CRM-аналітики
2 000
100 000
100 000
100 000
100 000
Автоматизація продажів і маркетингу
Роботи і тріггери (в лідах і угодах)
Webhooks в роботах і тріггерах
Редагування роботів через конструктор БП
Бізнес-процеси в CRM
Імпорт/експорт даних і інтеграції
Імпорт даних з .csv
Міграція з інших CRM
Імпорт контактів з vCard, в .csv з Gmail, Outlook
Експорт контактів в CSV, Excel, Outlook
1С Бекофіс
Пошук c фільтрами по CRM (максимальна кількість):
Лідів
10 000
20 000
100 000
100 000
200 000
необмежено
Угод
10 000
20 000
100 000
100 000
200 000
необмежено
Контактів
10 000
20 000
100 000
100 000
200 000
необмежено
Компаній
10 000
20 000
100 000
100 000
200 000
необмежено
CRM-маркетинг
Розсилки email
листів/місяць
35 000
50 000
1 000 000
Розсилки sms
Голосові повідомлення
Чат (повідомлення в канали Відкритих ліній)
Реклама
Генератор продажів
Наскрізна аналітика
Число елементів CRM для работи Наскрізної аналітики (Ліди, Угоди, Контакти або Компанії)
100 000
100 000
Колтректінг
Аналіз онлайн
Аналіз офлайн
Конструктор звітів
Контакт-центр
Телефонія Бітрікс24
Інтеграція з зовнішньою телефонією (застосунки та SIP)
Пошта
Cоцмережі і месенджери (Відкриті лінії)
CRM-форма
Зворотній дзінок з сайту
Онлайн-чат
Віджет на сайт
Колтрекінг
Інші зовнішні джерела через RestAPI
Налаштування Відкритих ліній
Число Відкритих ліній
1
необмежено
необмежено
1
необмежено
необмежено
Налаштування часу роботи Відкритої лінії
Запрос імені та контактів клієнта
Попередження про збір персональних даних
Одночасне повідомлення всім
Оцінка діалогу клієнтом
Оцінка діалогу керівником
Швидкі відповіді
Підключення інших співробітників в чат
Переадресація між Відкритими лініями
Маршрутизація чатів між співробітниками за правилами черги
Автовідповіді клієнту
Аналітичні звіти по Відкритим лініям
Статистика Відкритих ліній
Вивантаження статистики Відкритих ліній в Excel
Права доступу в Відкритих лініях
Налаштування пошти
Підключення зовнішніх поштових сервісів
Число підключених скриньок (на 1 особу)
1
5
5
10
Доступ до скриньки для інших бізнес-користувачів
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
Вихідні листи
листів/місяць
2 000
35 000
50 000
1 000 000
Обсяг пошти, яку забираємо при підключенні і зберігаємо
30 днів
30 днів
30 днів
90 днів
Інтеграція пошти з Завданням
Інтеграція пошти з CRM
Налаштування телефонії
Підключення своєї АТС по Rest API
Підключення своєї АТС через SIP-коннектор
Необмежене число вхідних ліній
Маршрутизація дзвінків між співробітниками
Перенаправлення під час виклику
Підключення телефонного апарату
Внутрішні номери для співробітників
Налаштування по робочому часу
Голосові повідомлення для привітання і автовідповідача
Одночасний дзвінок на всіх вільних співробітників в черзі
Перенаправлення пропущених викликів
Дозволяти перехоплювати дзвінки в цій групі
Визначення джерела дзвінка за номером телефону (для CRM)
Експорт в Excel деталізації дзвінків
Перехоплення дзвінка з телефонного апарату
Дзвінки
Оцінка якості розмови клієнтом
IVR (голосове меню)
2 рівня
2 рівня
2 рівня
необмежено
Запис розмов
100
500
необмежено
100
необмежено
необмежено
Групи черги
1
необмежено
необмежено
1
необмежено
необмежено
Співробітники в черзі
3
необмежено
необмежено
3
необмежено
необмежено
Права доступу в Телефонії
Налаштування Коллтрекінга
Число підключених сайтів
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
Відвідуваність сайтів
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
Підключення статичних номерів
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
Завдання і проєкти
Базові можливості
Число Завдань і Проєктів
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
Мій план
Підзадачі
Чек-листи
Нагадування
Кошик
Інтеграція з CRM, бізнес-процесами, календарями, диском
Поставити завдання з електронної пошти
Надіслати завдання зовнішньому виконавцеві по електронній пошті
Мобільні завдання iOS Android
Проєктний менеджмент
Канбан в проєктах
Керівник проєкту
Термін проєкту
Діаграма Ганта
Облік часу за завданнями
Планування термінів з урахуванням вихідних днів і робочих годин
Ефективна спільна робота
Спостерігачі і співвиконавці
Делегування
Оцінка завдання постановником
Прийняти роботу
Керую
Призначені для користувача поля
Права доступу в Проектах (Групах)
Діаграма Ганта (залежності завдань)
5
Автоматизація бізнесу
Регулярні завдання
Шаблони завдань з підзавданнями
Обмін шаблонами
Роботи в завданнях
Аналітика та звіти
Ефективність для KPI
Конструктор звітів
Пошук з фільтрами по Завданням
Максимальна кількість Завдань для роботи пошуку
5 000
10 000
100 000
100 000
200 000
необмежено
Дополнительно
Відновлення з кошика
Сайти і Лендінги
Сайти
1
10
10
1
10
необмежено
Сторінки
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
Свій домен
Готові шаблони
Копіювання сторінок всередині сайту
Підключення Google Analytics
Google Карти
CRM-форми
Онлайн-чат на сайт
Зворотний дзвінок
Прибрати підпис "Заряджено Бітрікс24"
Права доступу
Підтримка Наскрізної аналітики
Свій HTML и JS
Динамічні блоки
Перенесення сайтів
Інтернет-магазини beta
Число магазинів
1
1
1
1
10
необмежено
Замовлення
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
Товари в каталозі
100
200
3 000
100
3 000
необмежено
Оберти
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
Комісія
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Права доступу
SKU (ідентифікатор товарної позиції)
Діапазон цін і типи цін в товарі
Знижки за шаблоном
Конструктор знижок
Купони
Накопичувальні знижки
Роботи в магазині
Платіжні системи
Фіксована ціна доставки
Автоматичний розрахунок ціни доставки
Залишки і склади
Складський облік (документи)
Інтеграція з 1С
Офіс
Включити фон всім користувачам
Включити меню всім співробітникам
Свій текст запрошення в Бітрікс24
Бітрікс24.Асистент
Спілкування з іншими користувачами через Бітрікс24.Network
Жива стрічка
Відеоповідомлення
Хто переглянув повідомлення
Повідомлення на email
Важливе повідомлення
Опитування
Подяки
Чат
Чат, дзвінки, відеодзвінки
Групові чати (закриті і відкриті)
Диск
Місце в хмарі
5 Гб
10 Гб
50 Гб
50 Гб
100 Гб
необмежено
Мій Диск
Загальний Диск компанії
Синхронізація з локальним комп'ютером
Інтеграція з One Drive, Google Drive, Dropbox
Онлайн-редагування в GoogleDocs, MS Office Online
Редагування на комп'ютері (MS Office, OpenOffice, LibreOffice і інші)
Пошук по вмісту документів
Публічне посилання на документ
Публічне посилання на папку
Кошик
Розподіл прав доступу до файлів
Розподіл прав доступу до папок
Включити історію версій
Скільки зберігаємо історію змін файлу
0
0
30 днів
30 днів
30 днів
180 днів
Скільки зберігаємо історію, якщо файл використовується в Задачі, Живий стрічці, Календарі
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
Обмеження на конвертацію відеофайлу
300 Мб
300 Мб
1 Гб
1 Гб
1 Гб
1 Гб
Блокування документа на час редагування