Розробка сайту з CMS «Бітрікс: Управління сайтом»


Хочете підвищити впізнаваність Вашого бренду або продукту? Ми зробимо це для Вас! Створимо адаптивний унікальний дизайн сайту, який підкреслить вашу індивідуальність.

Бізнес працює в Бітрікс24


Чому обирають нас

Обліксофт – золотий партнер компанії Бітрікс24

Впроваджуємо СRМ за 3 дні, проводимо аудит відділу продаж з рекомендаціями

Інтегруємо Бітрікс24 з с додатковими сервісами (API Нова пошта, Viber, FB, Instagram тощо.)

Пропонуємо гнучкі рішення, налаштування телефонії на своїх серверах і технічну підтримку

Інтегруємо Бітрікс 24 із прикладними рішеннями 1С

Інструменти Бітрікс24

Завдання та проекти

Контролюйте своєчасне виконання завдань підлеглими, враховуйте витрати часу та інших ресурсів на їх виконання. Інструмент дозволяє поставити завдання в “один клік”, визначити відповідального та контролювати хід і термін виконання.

Чат і відеодзвінки

Спілкуйтеся з колегами онлайн безкоштовно і без обмежень, обмінюйтесь документами та повідомленнями використовуючи будь-який пристрій: комп'ютер, планшет чи смартфон. Історія листування зберігається в повному обсязі і завжди доступна за зручним пошуком.

Відкриті лінії

Спілкуйтеся з клієнтами через цифрові канали: Facebook, Telegram та месенджери, консультуйте в онлайн-чаті на вашому сайті. Повідомлення, отримані з різних каналів, потрапляють в Бітрікс24 та зберігаються в CRM. Відповідайте клієнтам швидко та якісно.

Документи

Інструмент надає спільний доступ до перегляду і редагування документів онлайн. Особливо це корисно на етапах багатоступінчатого погодження и внесення правок багатьма користувачами. Вся історія змін документа зберігається і, при необхідності, ви завжди зможете відновити попередню версію. В історії також зберігається інформація про те, хто і коли змінив документ.

Структура компанії

Структура компанії як на долоні – просто і зрозуміло. Ви можете самостійно проектувати і редагувати структуру, налаштовувати права доступу до інформації, систему взаємозв'язків. У картці співробітника є вся інформація про нього: фотографія, посада, відділ, підпорядкування, навички, інтереси, номери телефонів, email, день народження. Крім того, є можливість працювати із зовнішніми користувачами — вашими партнерами, клієнтами, підрядниками.

Пошта

Підключайте власний поштовий домен або особисту поштову скриньку і працюйте з поштою. Стежте за новими повідомленнями та перевіряйте пошту без повторної авторизації безпосередньо у вашому Бітрікс24.

Диск

«Бітрікс24.Диск» - це захищений простір для зберігання документів та файлів компанії, доступ до якого можливий з будь-якого пристрою та будь-якого місця, де є Інтернет. До кожного файлу можна налаштувати доступ, спільно працювати над ним з колегами. При цьому вся історія змін документа збережеться у Бітрікс24 і в будь-який час Вам буде доступна його актуальна версія.

Календарі

Електронний календар, сумісний з поштою і планувальником завдань та справ, допоможе ефективно організувати робочий день і налагодити співпрацю в компанії. Ви зможете заздалегідь розпланувати час на виконання завдань, відсіяти менш важливі справи та сконцентруватися на основних. Чим менше ви витрачаєте часу та ресурсів на планування, тим більше ви встигаєте. Календар у «Бітрікс24» — інструмент для управління робочим часом у компанії.

CRM+ Телефонія

Бітрікс24.CRM працює непомітно і формує для Вас єдиний профіль клієнта з історією всіх його звернень з будь-яких джерел. Інструмент дозволяє вести облік потенційних та постійних клієнтів, відстежувати замовлення, комерційні пропозиції та оплати. Бітрікс24.CRM тісно пов’язаний з іншими інструментами, що значно спрощує роботу з клієнтами і процес продажу. Впровадження телефонії дозволить автоматизувати процеси, контролювати дзвінки менеджера та якість його спілкування з клієнтами. А індивідуальне привітання приємно вразить та вирізнить вас серед конкурентів. Сформовані звіти по дзвінкам дадуть вам повну картину роботи кожного співробітника окремо та відділу загалом.

Бізнес-процеси

Переформатуйте одноманітні процедури на підприємстві такі як – оформлення відпусток, погодження рахунків на оплату, заяв та інших документів, створивши бізнес-процеси. Це дозволить заощадити час співробітника на кожному етапі та виключити надмірну бюрократію.

Мобільність

Мобільний застосунок Бітрікс24 дозволить вам працювати з будь-якої точки, де є Інтернет. Спілкуйтеся з колегами в Живій стрічці або по відеозв’язку, керуйте завданнями і працюйте з файлами, отримуйте інформацію з CRM або користуйтеся іншими інструментами з мобільного або планшету.

Соцмережа

Всі переваги спілкування у вашій особистій корпоративній соцмережі компанії. Це єдиний простір для обговорення робочих завдань та соціальних проектів підприємства. Всі співробітники будуть завжди в курсі подій та зможуть оперативно реагувати на нове завдання, обговорення або опитування.

Тарифи по впровадженню Бітрікс24

Базове впровадження Бітрікс 24 Швидкий старт в Online (CRM-маркетинг)

Базове впровадження Бітрікс 24
Швидкий старт в Online (CRM-маркетинг)


...

Впровадження Бітрікс 24
Корпоративний портал: базове налаштування і навчання

...

Базове впровадження Бітрікс 24
Швидкий старт Відділу продажів

Перелік послуг, що входять до тарифу Тариф Base Тариф Pro Тариф Premium
Формування технічного завдання на впровадження Так Так Так
Налаштування стадій продажів (угод і лідів) Так Так Так
Налаштування джерел звернень Так Так Так
Налаштування прав доступу до CRM Так Так Так
Підключення до CRM соцмереж і месенджерів (налаштування відкритої лінії) Так Так Так
Підключення віджета зворотного зв'язку на сайт Так Так Так
Інтеграція з корпоративною поштою і поштою співробітників Так Так Так
до 5 співробітників 5-10 співробітників до 30 співробітників
Прив'язка вашої телефонії до СRM Так Так Так
до 3 ліній до 5 ліній до 10 ліній
Підключення сервіса відправки sms Так Так Так
Створення 2-3 груп сегментів (за визначеним критерієм) Так Так Так
Налаштування 2-3 шаблонів e-mail і sms-відправлень Так Так Так
Створення 2-3 CRM-форм (зворотній дзвінок, отримання заявки на придбання, реєстрація на захід тощо) Так Так Так
1 форма 2 форми 3 форми
Запуск 1-го відправлення по клієнтській базі (sms або e-mail) Так Так Так
Рекомендації по роботі з utm-мітками й короткими посиланнями для оцінки ефективності рекламних кампаній Так Так Так
Навчання створенню Landing page на Бітрікс24 Ні Так Так
"спільне створення 1 Landing page " "спільне створення 3 Landing page "
Автоматизація в CRM для роботи з клієнтською базою (інформаційні дзвінки, повідомлення клієнтам, автоматичні відправлення) Ні Так Так
5 роботів 10 роботів
"Персональні пропозиції на одних з основних платформ: (Facebook або Google AdWords) * за наявності пабліку в ФБ і поточного таргетингу або рекламної компанії поточному таргетингу Google AdWords" Ні Ні Так
Завантаження клієнтської бази (імпорт бази клієнтів) Ні Так Так
"Контакти - до 1000 Компанії - До 1000" "Ліди - до 1000 Контакти- до 1000 Компанії - До 1000"
Навчання імпорту Так Так Так
"Навчання роботі з CRM і Маркетингом" Так Так Так
до 3 співробітників, 3 години до 6 співробітників, 3 години до 20 співробітників, 5 годин
Технічна підтримка (консультація в телефонному режимі й шляхом віддаленого доступу) після впровадження тарифу Швидкий старт і навчання Так Так Так
1 тиж. 2 тиж. 1 міс.
Вартість тарифу 12400 грн. 17400 грн. 24800 грн.


Перелік послуг, що входять до тарифу Base Pro Premium
Формування технічного завдання на впровадження Так Так Так
"Ефективні внутрішні комунікації: робочі групи, проекти миттєві повідомлення та груповий бізнес-чат відео-дзвінки вбудований поштовий сервіс комунікації в режимі реального часу ""Жива стрічка""" Так Так Так
"Управління завданнями та проектами: подання завдань в режимі діаграми Ганта канбан і особистий план в завданнях колективна робота над проектами та документи в завданнях групове управління завданнями контроль термінів виконання завдань робота з шаблонами завдань і регулярні завдання облік часу за завданнями, відстеження виконання завдань ролі в завданнях звіти щодо продуктивності, трудомісткості й витрат часу на проекти та завдання" Так Так Так
"Системи управління документами Бітрікс24 диск редагування документів онлайн і оффлайн та синхронізація права доступу до документів і публічні посилання управління документами спільна робота з документами бібліотека документів Робота з файлами з мобільного пристрою" Так Так Так
"Планування часу: календарі й події відображення завдань у календарі календарі компанії створення нових календарів додавання інших календарів права доступу до календарів швидке додавання подій з чату в календар синхронізація календарів" Так Так Так
"HR Управління персоналом: організаційна структура компанії (перелік співробітників, призначення адміністраторів, звільнення, передача справ по завданням) синхронізації контактів" Так Так Так
Комунікації в корпоративному порталі із зовнішніми користувачами (підрядники, партнери, клієнти), залучення їх до участі в завданнях і проектах Ні Так Так
Автоматизація в завданнях, роботи в канбані Ні Так Так
"Навчання роботі з бізнес-процесами в Живій стрічці та адаптація їх під клієнта" Ні "Так Налаштування 2-x типових для Б24 бізнес-процесів під клієнта і навчання на цьому прикладі" "Так Налаштування 4-x типових для Б24 бізнес-процесів під клієнта і навчання на цьому прикладі"
"Облік робочого часу співробітників графік відсутностей і планування відпусток збори й наради" Ні Ні Так
"Універсальні списки (створення, видалення, налаштування) Приклади роботи з універсальними списками Імпорт і експорт списку Бізнес-процеси у списках" Ні Ні "Так створення 1-го списку з бізнес-процесом"
Технічна підтримка (консультація в телефонному режимі й шляхом віддаленого доступу) після впровадження та навчання Так Так Так
1 тиж. 2 тиж. 1 міс.
Вартість тарифу 4900 грн. 7900 грн. 13400 грн.

Перелік послуг, які входять до тарифу Base Pro Premium
Формування технічного завдання на впровадження Так Так Так
Налаштування полів карток CRM: лід, контакт, компанія, угода Так Так Так
Налаштування стадій продажів (угод і лідів) Так Так Так
Налаштування джерел звернень Так Так Так
Налаштування прав доступу до CRM Так Так Так
Підключення до CRM соцмереж і месенджерів (налаштування відкритої лінії) Так Так Так
Підключення віджета зворотного зв'язку на сайт Так Так Так
Інтеграція з корпоративною поштою і поштою співробітників Так Так Так
до 5 співробітників 5-10 співробітників до 30 співробітників
Прив'язка вашої телефонії до СRM Так Так Так
до 3 ліній до 5 ліній до 10 ліній
Налаштування збережених (типових) фільтрів у лідах, компаніях, контактах, угодах і справах менеджерів Ні Так Так
Завантаження і налаштування шаблонів документів для друку й відправки з Бітрікс24 Ні Так Так
Ні до 3 шаблонів до 6 шаблонів
Створення звітів у CRM (за угодами: прибуток, ефективність менеджерів тощо) Ні Так Так
Ні до 5 звітів до 10 звітів
Автоматизація у воронці продажів (налаштування роботів у лідах і угодах) Ні Так Так
Ні до 5 базових роботів до 10 базових роботів
Завантаження клієнтської бази (імпорт бази клієнтів) Ні Так Так
Ні "Ліди- до 1000 Контакти - до 1000 Компанії - До 1000" "Ліди- до 5000 Контакти - до 5000 Компанії - До 5000"
Навчання імпорту Ні Так Так
Завантаження товарів (імпорт каталогів товарів/послуг) Ні Ні Так
"Навчання роботі в налаштованій CRM Бітрікс24" Так Так Так
до 3 співробітників, 3 години до 6 співробітників, 3 години до 20 співробітників, 5 годин
Технічна підтримка (консультація в телефонному режимі й шляхом віддаленого доступу) після впровадження тарифу Швидкий старт і навчання Так Так Так
1 тиж. 2 тиж. 1 міс.
Вартість тарифу 9900 грн. 14800 грн. 22400 грн.



Можливості Бітрікс24

Тариф CRM+

1200 грн./міс.


Завдання+

1200 грн./міс.


Команда

2200 грн./міс.


Компанія

4400 грн./міс.


Бізнес-користувачі 6 24 50 необмежено
Бізнес-процеси



Облік робочого часу



Звіт робочого часу



Робочі звіти керівнику



Зібрання та планерки



Зовнішні користувачі (екстранет)

необмежено необмежено

Наші клієнти

Залиште заявку, ми з Вами обов'язково зв'яжемося