Бізнес працює в Бітрікс24


Чому обирають нас

Обліксофт – золотий партнер компанії Бітрікс24

Впроваджуємо СRМ за 3 дні, проводимо аудит відділу продаж з рекомендаціями

Інтегруємо Бітрікс24 з с додатковими сервісами (API Нова пошта, Viber, FB, Instagram тощо.)

Пропонуємо гнучкі рішення, налаштування телефонії на своїх серверах і технічну підтримку

Інтегруємо Бітрікс 24 із прикладними рішеннями 1С

Інструменти Бітрікс24

Завдання та проекти

Контролюйте своєчасне виконання завдань підлеглими, враховуйте витрати часу та інших ресурсів на їх виконання. Інструмент дозволяє поставити завдання в “один клік”, визначити відповідального та контролювати хід і термін виконання.

Чат і відеодзвінки

Спілкуйтеся з колегами онлайн безкоштовно і без обмежень, обмінюйтесь документами та повідомленнями використовуючи будь-який пристрій: комп'ютер, планшет чи смартфон. Історія листування зберігається в повному обсязі і завжди доступна за зручним пошуком.

Відкриті лінії

Спілкуйтеся з клієнтами через цифрові канали: Facebook, Telegram та месенджери, консультуйте в онлайн-чаті на вашому сайті. Повідомлення, отримані з різних каналів, потрапляють в Бітрікс24 та зберігаються в CRM. Відповідайте клієнтам швидко та якісно.

Документи

Інструмент надає спільний доступ до перегляду і редагування документів онлайн. Особливо це корисно на етапах багатоступінчатого погодження и внесення правок багатьма користувачами. Вся історія змін документа зберігається і, при необхідності, ви завжди зможете відновити попередню версію. В історії також зберігається інформація про те, хто і коли змінив документ.

Структура компанії

Структура компанії як на долоні – просто і зрозуміло. Ви можете самостійно проектувати і редагувати структуру, налаштовувати права доступу до інформації, систему взаємозв'язків. У картці співробітника є вся інформація про нього: фотографія, посада, відділ, підпорядкування, навички, інтереси, номери телефонів, email, день народження. Крім того, є можливість працювати із зовнішніми користувачами — вашими партнерами, клієнтами, підрядниками.

Пошта

Підключайте власний поштовий домен або особисту поштову скриньку і працюйте з поштою. Стежте за новими повідомленнями та перевіряйте пошту без повторної авторизації безпосередньо у вашому Бітрікс24.

Диск

«Бітрікс24.Диск» - це захищений простір для зберігання документів та файлів компанії, доступ до якого можливий з будь-якого пристрою та будь-якого місця, де є Інтернет. До кожного файлу можна налаштувати доступ, спільно працювати над ним з колегами. При цьому вся історія змін документа збережеться у Бітрікс24 і в будь-який час Вам буде доступна його актуальна версія.

Календарі

Електронний календар, сумісний з поштою і планувальником завдань та справ, допоможе ефективно організувати робочий день і налагодити співпрацю в компанії. Ви зможете заздалегідь розпланувати час на виконання завдань, відсіяти менш важливі справи та сконцентруватися на основних. Чим менше ви витрачаєте часу та ресурсів на планування, тим більше ви встигаєте. Календар у «Бітрікс24» — інструмент для управління робочим часом у компанії.

CRM+ Телефонія

Бітрікс24.CRM працює непомітно і формує для Вас єдиний профіль клієнта з історією всіх його звернень з будь-яких джерел. Інструмент дозволяє вести облік потенційних та постійних клієнтів, відстежувати замовлення, комерційні пропозиції та оплати. Бітрікс24.CRM тісно пов’язаний з іншими інструментами, що значно спрощує роботу з клієнтами і процес продажу. Впровадження телефонії дозволить автоматизувати процеси, контролювати дзвінки менеджера та якість його спілкування з клієнтами. А індивідуальне привітання приємно вразить та вирізнить вас серед конкурентів. Сформовані звіти по дзвінкам дадуть вам повну картину роботи кожного співробітника окремо та відділу загалом.

Бізнес-процеси

Переформатуйте одноманітні процедури на підприємстві такі як – оформлення відпусток, погодження рахунків на оплату, заяв та інших документів, створивши бізнес-процеси. Це дозволить заощадити час співробітника на кожному етапі та виключити надмірну бюрократію.

Мобільність

Мобільний застосунок Бітрікс24 дозволить вам працювати з будь-якої точки, де є Інтернет. Спілкуйтеся з колегами в Живій стрічці або по відеозв’язку, керуйте завданнями і працюйте з файлами, отримуйте інформацію з CRM або користуйтеся іншими інструментами з мобільного або планшету.

Соцмережа

Всі переваги спілкування у вашій особистій корпоративній соцмережі компанії. Це єдиний простір для обговорення робочих завдань та соціальних проектів підприємства. Всі співробітники будуть завжди в курсі подій та зможуть оперативно реагувати на нове завдання, обговорення або опитування.

Тарифи по впровадженню Бітрікс24

Базове впровадження Бітрікс 24 Швидкий старт в Online (CRM-маркетинг)

Базове впровадження Бітрікс 24
Швидкий старт в Online (CRM-маркетинг)


...

Впровадження Бітрікс 24
Корпоративний портал: базове налаштування і навчання

...

Базове впровадження Бітрікс 24
Швидкий старт Відділу продажів

Перелік послуг, що входять до тарифу Тариф Base Тариф Pro Тариф Premium
Формування технічного завдання на впровадження Так Так Так
Налаштування стадій продажів (угод і лідів) Так Так Так
Налаштування джерел звернень Так Так Так
Налаштування прав доступу до CRM Так Так Так
Підключення до CRM соцмереж і месенджерів (налаштування відкритої лінії) Так Так Так
Підключення віджета зворотного зв'язку на сайт Так Так Так
Інтеграція з корпоративною поштою і поштою співробітників Так Так Так
до 5 співробітників 5-10 співробітників до 30 співробітників
Прив'язка вашої телефонії до СRM Так Так Так
до 3 ліній до 5 ліній до 10 ліній
Підключення сервіса відправки sms Так Так Так
Створення 2-3 груп сегментів (за визначеним критерієм) Так Так Так
Налаштування 2-3 шаблонів e-mail і sms-відправлень Так Так Так
Створення 2-3 CRM-форм (зворотній дзвінок, отримання заявки на придбання, реєстрація на захід тощо) Так Так Так
1 форма 2 форми 3 форми
Запуск 1-го відправлення по клієнтській базі (sms або e-mail) Так Так Так
Рекомендації по роботі з utm-мітками й короткими посиланнями для оцінки ефективності рекламних кампаній Так Так Так
Навчання створенню Landing page на Бітрікс24 Ні Так Так
"спільне створення 1 Landing page " "спільне створення 3 Landing page "
Автоматизація в CRM для роботи з клієнтською базою (інформаційні дзвінки, повідомлення клієнтам, автоматичні відправлення) Ні Так Так
5 роботів 10 роботів
"Персональні пропозиції на одних з основних платформ: (Facebook або Google AdWords) * за наявності пабліку в ФБ і поточного таргетингу або рекламної компанії поточному таргетингу Google AdWords" Ні Ні Так
Завантаження клієнтської бази (імпорт бази клієнтів) Ні Так Так
"Контакти - до 1000 Компанії - До 1000" "Ліди - до 1000 Контакти- до 1000 Компанії - До 1000"
Навчання імпорту Так Так Так
"Навчання роботі з CRM і Маркетингом" Так Так Так
до 3 співробітників, 3 години до 6 співробітників, 3 години до 20 співробітників, 5 годин
Технічна підтримка (консультація в телефонному режимі й шляхом віддаленого доступу) після впровадження тарифу Швидкий старт і навчання Так Так Так
1 тиж. 2 тиж. 1 міс.
Вартість тарифу 12400 грн. 17400 грн. 24800 грн.


Перелік послуг, що входять до тарифу Base Pro Premium
Формування технічного завдання на впровадження Так Так Так
"Ефективні внутрішні комунікації: робочі групи, проекти миттєві повідомлення та груповий бізнес-чат відео-дзвінки вбудований поштовий сервіс комунікації в режимі реального часу ""Жива стрічка""" Так Так Так
"Управління завданнями та проектами: подання завдань в режимі діаграми Ганта канбан і особистий план в завданнях колективна робота над проектами та документи в завданнях групове управління завданнями контроль термінів виконання завдань робота з шаблонами завдань і регулярні завдання облік часу за завданнями, відстеження виконання завдань ролі в завданнях звіти щодо продуктивності, трудомісткості й витрат часу на проекти та завдання" Так Так Так
"Системи управління документами Бітрікс24 диск редагування документів онлайн і оффлайн та синхронізація права доступу до документів і публічні посилання управління документами спільна робота з документами бібліотека документів Робота з файлами з мобільного пристрою" Так Так Так
"Планування часу: календарі й події відображення завдань у календарі календарі компанії створення нових календарів додавання інших календарів права доступу до календарів швидке додавання подій з чату в календар синхронізація календарів" Так Так Так
"HR Управління персоналом: організаційна структура компанії (перелік співробітників, призначення адміністраторів, звільнення, передача справ по завданням) синхронізації контактів" Так Так Так
Комунікації в корпоративному порталі із зовнішніми користувачами (підрядники, партнери, клієнти), залучення їх до участі в завданнях і проектах Ні Так Так
Автоматизація в завданнях, роботи в канбані Ні Так Так
"Навчання роботі з бізнес-процесами в Живій стрічці та адаптація їх під клієнта" Ні "Так Налаштування 2-x типових для Б24 бізнес-процесів під клієнта і навчання на цьому прикладі" "Так Налаштування 4-x типових для Б24 бізнес-процесів під клієнта і навчання на цьому прикладі"
"Облік робочого часу співробітників графік відсутностей і планування відпусток збори й наради" Ні Ні Так
"Універсальні списки (створення, видалення, налаштування) Приклади роботи з універсальними списками Імпорт і експорт списку Бізнес-процеси у списках" Ні Ні "Так створення 1-го списку з бізнес-процесом"
Технічна підтримка (консультація в телефонному режимі й шляхом віддаленого доступу) після впровадження та навчання Так Так Так
1 тиж. 2 тиж. 1 міс.
Вартість тарифу 4900 грн. 7900 грн. 13400 грн.

Перелік послуг, які входять до тарифу Base Pro Premium
Формування технічного завдання на впровадження Так Так Так
Налаштування полів карток CRM: лід, контакт, компанія, угода Так Так Так
Налаштування стадій продажів (угод і лідів) Так Так Так
Налаштування джерел звернень Так Так Так
Налаштування прав доступу до CRM Так Так Так
Підключення до CRM соцмереж і месенджерів (налаштування відкритої лінії) Так Так Так
Підключення віджета зворотного зв'язку на сайт Так Так Так
Інтеграція з корпоративною поштою і поштою співробітників Так Так Так
до 5 співробітників 5-10 співробітників до 30 співробітників
Прив'язка вашої телефонії до СRM Так Так Так
до 3 ліній до 5 ліній до 10 ліній
Налаштування збережених (типових) фільтрів у лідах, компаніях, контактах, угодах і справах менеджерів Ні Так Так
Завантаження і налаштування шаблонів документів для друку й відправки з Бітрікс24 Ні Так Так
Ні до 3 шаблонів до 6 шаблонів
Створення звітів у CRM (за угодами: прибуток, ефективність менеджерів тощо) Ні Так Так
Ні до 5 звітів до 10 звітів
Автоматизація у воронці продажів (налаштування роботів у лідах і угодах) Ні Так Так
Ні до 5 базових роботів до 10 базових роботів
Завантаження клієнтської бази (імпорт бази клієнтів) Ні Так Так
Ні "Ліди- до 1000 Контакти - до 1000 Компанії - До 1000" "Ліди- до 5000 Контакти - до 5000 Компанії - До 5000"
Навчання імпорту Ні Так Так
Завантаження товарів (імпорт каталогів товарів/послуг) Ні Ні Так
"Навчання роботі в налаштованій CRM Бітрікс24" Так Так Так
до 3 співробітників, 3 години до 6 співробітників, 3 години до 20 співробітників, 5 годин
Технічна підтримка (консультація в телефонному режимі й шляхом віддаленого доступу) після впровадження тарифу Швидкий старт і навчання Так Так Так
1 тиж. 2 тиж. 1 міс.
Вартість тарифу 9900 грн. 14800 грн. 22400 грн.



Можливості Бітрікс24

Вартість CRM Бітрікс24 хмари

Хмара
Хмара
Безкоштовний
Проєкт
Необхідний мінімум інструментів для початку роботи
Безкоштовно
Спеціальні тарифи
Старт+
Сайти та CRM — вдалий початок вашого бізнесу
369
CRM+
Ідеально для невеликих відділів продажів
1200
Завдання+
Оптимальне рішення для роботи над проєктами, контролю термінів і якості
1200
Бізнес-тарифи
Команда
Найкращий вибір для автоматизації продажів в CRM і проєктної роботи
2200
Максимальні можливості для всієї компанії
4400
Ціна
за 1 місяць
Безкоштовний
Проєкт
Безкоштовно
Спеціальні тарифи
Старт+
369
CRM+
1 200
Завдання+
1 200
Бізнес-тарифи
Команда
2 200
4 400
Безкоштовний
Проєкт
Спеціальні тарифи
Старт+
CRM+
Завдання+
Бізнес-тарифи
Команда
Необхідний мінімум інструментів для початку роботи
Сайти та CRM — вдалий початок вашого бізнесу
Ідеально для невеликих відділів продажів
Оптимальне рішення для роботи над проєктами, контролю термінів і якості
Найкращий вибір для автоматизації продажів в CRM і проєктної роботи
Максимальні можливості для всієї компанії
Користувачі
12
2
6
24
50
необмежено
Ціна
Безкоштовно
369
1 200
1 200
2 200
4 400
Місце у «хмарі»
5 Гб
10 Гб
50 Гб
50 Гб
100 Гб
необмежено
CRM
CRM.Бітрікс24 допомагає вам продавати більше: бере під контроль всі канали комунікацій з клієнтами, підказує, що робити, автоматизуює продажі. Користуйтеся великою кількістю корисних інструментів.
Завдання і проєкти
Плануйте завдання, контролюйте їх виконання в указані строки. Працюйте разом над великими проєктами. Всі завдання та документи будуть зібрані разом, і кожний учасник зможе відслідкувати процес виконання робіт.
Офіс, спільна робота
Спілкуйтеся з вашими колегами швидко та за допомою чатів або відео-дзвінків. Зберігайте всі необхідні документи на диску. Використовуйте зручний планувальник зустрічей у вашому календарі.
Сайти і лендінги
Створюйте сайти і лендінги з високою конверсією, що залучатимуть більше клієнтів в вашу CRM.
Магазин
Створюйте функціональний інтернет-магазин і починайте продавати за лічені хвилини.
Контакт-Центр
Багатоканальний контакт-центр, що об'єднує чат, електронну адресу, телефонію, соціальні мережі та месенджери прямо у вашій CRM.
Адміністрування
Отримуйте повний контроль над вашими даними, налаштуваннями прав доступу і безпекою на розширених тарифах Бітрікс24.
CRM-Маркетинг
Проводьте рекламні компанії, сегментуйте вашу базу клієнтів та відправляйте email, смс-розсилки, повідомлення в соціальні мережі і месенджери прямо з CRM-системи Бітрікс24.
Наскрізна аналітика
Отримуйте повну прозорість витрат на залучення клієнтів, рентабельність маркетингу і найбільш ефективні джерела реклами.
Центр продажів
Тепер ви прямо в чаті можете моментально приймати оплату від клієнтів, записувати їх на послуги і пропонувати товари. Вся інформація одразу адаптована для мобільних пристроїв.
Підтримка
Підтримка клієнтів прямо в онлайн-чаті вашого Бітрікс24 діє на комерційних тарифах. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до багатьох навчальних статтей, відео і вебінарів.
немає
базовий набір можливостей
розширений
професійний
Можливості тарифів
Всі можливості
Показати відмінності
Безкоштовний
Проєкт
Спеціальні тарифи
Старт+
CRM+
Завдання+
Бізнес-тарифи
Команда
Компанія
CRM
Базові можливості
Ліди (необмежена кількість)
Угоди (необмежена кількість)
Контакти (необмежена кількість)
Компанії (необмежена кількість)
Комерційні пропозиції
Рахунки
Каталог товарів
Канбан
Простий і класичний режим роботи CRM (з лідами і без лідів)
Налаштування своїх стадій воронки продажів
Історія комунікацій (таймлайн)
Конвертація лідів у контакт, компанію, угоду
Конвертація угод в рахунок і пропозицію
Портрет клієнта
Кошик
Спостерігачі в картці угоди
Чат всередині картки CRM
Професійний відділ продажів
Права доступу до CRM за ролями
Напрямки в угодах (мультиворонки)
1
2
10
1
10
необмежено
Тунелі
Центр продажів
Регулярні угоди
Регулярні рахунки
Властивості від стадій
Документи CRM (друк актів, рахунків, накладних, договорів та інших)
Права доступу в Документах CRM
Розмір файлу шаблону
2 Мб
2 Мб
2 Мб
2 Мб
2 Мб
2 Мб
Листи із CRM
листів/місяць
1 000
2 000
35 000
1 000
50 000
1 000 000
AI Скоринг CRM
Конвертація пропозицій в угоду і рахунок
Відновлення з кошика
Журнал доступу співробітників до даних в CRM
Історія всіх змін з можливістю відновлення
Дзвінки по базі клієнтів
Бронювання ресурсів (CRM для послуг)
6
24
24
6
24
Карта Google в картці
100
100
Прибрати підпис "заряджено…" в CRM-формах
Придбати підпис "заряджено…" в онлайн-чаті
Аналітика і звіти
План продажів
CRM-аналітика
Максимальне число Лідів, Угод, Контактів або Компаній для побудови звітів CRM-аналітики
2 000
100 000
100 000
100 000
100 000
Автоматизація продажів і маркетингу
Роботи і тріггери (в лідах і угодах)
Webhooks в роботах і тріггерах
Редагування роботів через конструктор БП
Бізнес-процеси в CRM
Імпорт/експорт даних і інтеграції
Імпорт даних з .csv
Міграція з інших CRM
Імпорт контактів з vCard, в .csv з Gmail, Outlook
Експорт контактів в CSV, Excel, Outlook
1С Бекофіс
Пошук c фільтрами по CRM (максимальна кількість):
Лідів
10 000
20 000
100 000
100 000
200 000
необмежено
Угод
10 000
20 000
100 000
100 000
200 000
необмежено
Контактів
10 000
20 000
100 000
100 000
200 000
необмежено
Компаній
10 000
20 000
100 000
100 000
200 000
необмежено
CRM-маркетинг
Розсилки email
листів/місяць
35 000
50 000
1 000 000
Розсилки sms
Голосові повідомлення
Чат (повідомлення в канали Відкритих ліній)
Реклама
Генератор продажів
Наскрізна аналітика
Число елементів CRM для работи Наскрізної аналітики (Ліди, Угоди, Контакти або Компанії)
100 000
100 000
Колтректінг
Аналіз онлайн
Аналіз офлайн
Конструктор звітів
Контакт-центр
Телефонія Бітрікс24
Інтеграція з зовнішньою телефонією (застосунки та SIP)
Пошта
Cоцмережі і месенджери (Відкриті лінії)
CRM-форма
Зворотній дзінок з сайту
Онлайн-чат
Віджет на сайт
Колтрекінг
Інші зовнішні джерела через RestAPI
Налаштування Відкритих ліній
Число Відкритих ліній
1
необмежено
необмежено
1
необмежено
необмежено
Налаштування часу роботи Відкритої лінії
Запрос імені та контактів клієнта
Попередження про збір персональних даних
Одночасне повідомлення всім
Оцінка діалогу клієнтом
Оцінка діалогу керівником
Швидкі відповіді
Підключення інших співробітників в чат
Переадресація між Відкритими лініями
Маршрутизація чатів між співробітниками за правилами черги
Автовідповіді клієнту
Аналітичні звіти по Відкритим лініям
Статистика Відкритих ліній
Вивантаження статистики Відкритих ліній в Excel
Права доступу в Відкритих лініях
Налаштування пошти
Підключення зовнішніх поштових сервісів
Число підключених скриньок (на 1 особу)
1
5
5
10
Доступ до скриньки для інших бізнес-користувачів
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
Вихідні листи
листів/місяць
2 000
35 000
50 000
1 000 000
Обсяг пошти, яку забираємо при підключенні і зберігаємо
30 днів
30 днів
30 днів
90 днів
Інтеграція пошти з Завданням
Інтеграція пошти з CRM
Налаштування телефонії
Підключення своєї АТС по Rest API
Підключення своєї АТС через SIP-коннектор
Необмежене число вхідних ліній
Маршрутизація дзвінків між співробітниками
Перенаправлення під час виклику
Підключення телефонного апарату
Внутрішні номери для співробітників
Налаштування по робочому часу
Голосові повідомлення для привітання і автовідповідача
Одночасний дзвінок на всіх вільних співробітників в черзі
Перенаправлення пропущених викликів
Дозволяти перехоплювати дзвінки в цій групі
Визначення джерела дзвінка за номером телефону (для CRM)
Експорт в Excel деталізації дзвінків
Перехоплення дзвінка з телефонного апарату
Дзвінки
Оцінка якості розмови клієнтом
IVR (голосове меню)
2 рівня
2 рівня
2 рівня
необмежено
Запис розмов
100
500
необмежено
100
необмежено
необмежено
Групи черги
1
необмежено
необмежено
1
необмежено
необмежено
Співробітники в черзі
3
необмежено
необмежено
3
необмежено
необмежено
Права доступу в Телефонії
Налаштування Коллтрекінга
Число підключених сайтів
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
Відвідуваність сайтів
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
Підключення статичних номерів
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
Завдання і проєкти
Базові можливості
Число Завдань і Проєктів
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
Мій план
Підзадачі
Чек-листи
Нагадування
Кошик
Інтеграція з CRM, бізнес-процесами, календарями, диском
Поставити завдання з електронної пошти
Надіслати завдання зовнішньому виконавцеві по електронній пошті
Мобільні завдання iOS Android
Проєктний менеджмент
Канбан в проєктах
Керівник проєкту
Термін проєкту
Діаграма Ганта
Облік часу за завданнями
Планування термінів з урахуванням вихідних днів і робочих годин
Ефективна спільна робота
Спостерігачі і співвиконавці
Делегування
Оцінка завдання постановником
Прийняти роботу
Керую
Призначені для користувача поля
Права доступу в Проектах (Групах)
Діаграма Ганта (залежності завдань)
5
Автоматизація бізнесу
Регулярні завдання
Шаблони завдань з підзавданнями
Обмін шаблонами
Роботи в завданнях
Аналітика та звіти
Ефективність для KPI
Конструктор звітів
Пошук з фільтрами по Завданням
Максимальна кількість Завдань для роботи пошуку
5 000
10 000
100 000
100 000
200 000
необмежено
Дополнительно
Відновлення з кошика
Сайти і Лендінги
Сайти
1
10
10
1
10
необмежено
Сторінки
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
Свій домен
Готові шаблони
Копіювання сторінок всередині сайту
Підключення Google Analytics
Google Карти
CRM-форми
Онлайн-чат на сайт
Зворотний дзвінок
Прибрати підпис "Заряджено Бітрікс24"
Права доступу
Підтримка Наскрізної аналітики
Свій HTML и JS
Динамічні блоки
Перенесення сайтів
Інтернет-магазини beta
Число магазинів
1
1
1
1
10
необмежено
Замовлення
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
Товари в каталозі
100
200
3 000
100
3 000
необмежено
Оберти
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
Комісія
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Права доступу
SKU (ідентифікатор товарної позиції)
Діапазон цін і типи цін в товарі
Знижки за шаблоном
Конструктор знижок
Купони
Накопичувальні знижки
Роботи в магазині
Платіжні системи
Фіксована ціна доставки
Автоматичний розрахунок ціни доставки
Залишки і склади
Складський облік (документи)
Інтеграція з 1С
Офіс
Включити фон всім користувачам
Включити меню всім співробітникам
Свій текст запрошення в Бітрікс24
Бітрікс24.Асистент
Спілкування з іншими користувачами через Бітрікс24.Network
Жива стрічка
Відеоповідомлення
Хто переглянув повідомлення
Повідомлення на email
Важливе повідомлення
Опитування
Подяки
Чат
Чат, дзвінки, відеодзвінки
Групові чати (закриті і відкриті)
Диск
Місце в хмарі
5 Гб
10 Гб
50 Гб
50 Гб
100 Гб
необмежено
Мій Диск
Загальний Диск компанії
Синхронізація з локальним комп'ютером
Інтеграція з One Drive, Google Drive, Dropbox
Онлайн-редагування в GoogleDocs, MS Office Online
Редагування на комп'ютері (MS Office, OpenOffice, LibreOffice і інші)
Пошук по вмісту документів
Публічне посилання на документ
Публічне посилання на папку
Кошик
Розподіл прав доступу до файлів
Розподіл прав доступу до папок
Включити історію версій
Скільки зберігаємо історію змін файлу
0
0
30 днів
30 днів
30 днів
180 днів
Скільки зберігаємо історію, якщо файл використовується в Задачі, Живий стрічці, Календарі
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
необмежено
Обмеження на конвертацію відеофайлу
300 Мб
300 Мб
1 Гб
1 Гб
1 Гб
1 Гб
Блокування документа на час редагування
Документи