Бізнес працює в Бітрікс24

Чому обирають нас
Обліксофт – золотий партнер компанії Бітрікс24
Впроваджуємо СRМ за 3 дні, проводимо аудит відділу продаж з рекомендаціями
Інтегруємо Бітрікс24 з с додатковими сервісами (API Нова пошта, Viber, FB, Instagram тощо.)
Пропонуємо гнучкі рішення, налаштування телефонії на своїх серверах і технічну підтримку
Інтегруємо Бітрікс 24 із прикладними рішеннями 1С
Інструменти Бітрікс24
Завдання та проекти
Контролюйте своєчасне виконання завдань підлеглими, враховуйте витрати часу та інших ресурсів на їх виконання. Інструмент дозволяє поставити завдання в “один клік”, визначити відповідального та контролювати хід і термін виконання.
Чат і відеодзвінки
Спілкуйтеся з колегами онлайн безкоштовно і без обмежень, обмінюйтесь документами та повідомленнями використовуючи будь-який пристрій: комп'ютер, планшет чи смартфон. Історія листування зберігається в повному обсязі і завжди доступна за зручним пошуком.
Відкриті лінії
Спілкуйтеся з клієнтами через цифрові канали: Facebook, Telegram та месенджери, консультуйте в онлайн-чаті на вашому сайті. Повідомлення, отримані з різних каналів, потрапляють в Бітрікс24 та зберігаються в CRM. Відповідайте клієнтам швидко та якісно.
Документи
Інструмент надає спільний доступ до перегляду і редагування документів онлайн. Особливо це корисно на етапах багатоступінчатого погодження и внесення правок багатьма користувачами. Вся історія змін документа зберігається і, при необхідності, ви завжди зможете відновити попередню версію. В історії також зберігається інформація про те, хто і коли змінив документ.
Структура компанії
Структура компанії як на долоні – просто і зрозуміло. Ви можете самостійно проектувати і редагувати структуру, налаштовувати права доступу до інформації, систему взаємозв'язків. У картці співробітника є вся інформація про нього: фотографія, посада, відділ, підпорядкування, навички, інтереси, номери телефонів, email, день народження. Крім того, є можливість працювати із зовнішніми користувачами — вашими партнерами, клієнтами, підрядниками.
Пошта
Підключайте власний поштовий домен або особисту поштову скриньку і працюйте з поштою. Стежте за новими повідомленнями та перевіряйте пошту без повторної авторизації безпосередньо у вашому Бітрікс24.
Диск
«Бітрікс24.Диск» - це захищений простір для зберігання документів та файлів компанії, доступ до якого можливий з будь-якого пристрою та будь-якого місця, де є Інтернет. До кожного файлу можна налаштувати доступ, спільно працювати над ним з колегами. При цьому вся історія змін документа збережеться у Бітрікс24 і в будь-який час Вам буде доступна його актуальна версія.
Календарі
Електронний календар, сумісний з поштою і планувальником завдань та справ, допоможе ефективно організувати робочий день і налагодити співпрацю в компанії. Ви зможете заздалегідь розпланувати час на виконання завдань, відсіяти менш важливі справи та сконцентруватися на основних. Чим менше ви витрачаєте часу та ресурсів на планування, тим більше ви встигаєте. Календар у «Бітрікс24» — інструмент для управління робочим часом у компанії.
CRM+ Телефонія
Бітрікс24.CRM працює непомітно і формує для Вас єдиний профіль клієнта з історією всіх його звернень з будь-яких джерел. Інструмент дозволяє вести облік потенційних та постійних клієнтів, відстежувати замовлення, комерційні пропозиції та оплати. Бітрікс24.CRM тісно пов’язаний з іншими інструментами, що значно спрощує роботу з клієнтами і процес продажу. Впровадження телефонії дозволить автоматизувати процеси, контролювати дзвінки менеджера та якість його спілкування з клієнтами. А індивідуальне привітання приємно вразить та вирізнить вас серед конкурентів. Сформовані звіти по дзвінкам дадуть вам повну картину роботи кожного співробітника окремо та відділу загалом.
Бізнес-процеси
Переформатуйте одноманітні процедури на підприємстві такі як – оформлення відпусток, погодження рахунків на оплату, заяв та інших документів, створивши бізнес-процеси. Це дозволить заощадити час співробітника на кожному етапі та виключити надмірну бюрократію.
Мобільність
Мобільний застосунок Бітрікс24 дозволить вам працювати з будь-якої точки, де є Інтернет. Спілкуйтеся з колегами в Живій стрічці або по відеозв’язку, керуйте завданнями і працюйте з файлами, отримуйте інформацію з CRM або користуйтеся іншими інструментами з мобільного або планшету.
Соцмережа
Всі переваги спілкування у вашій особистій корпоративній соцмережі компанії. Це єдиний простір для обговорення робочих завдань та соціальних проектів підприємства. Всі співробітники будуть завжди в курсі подій та зможуть оперативно реагувати на нове завдання, обговорення або опитування.
Тарифи по впровадженню та навчанню Бітрікс24
Перелік послуг, що входять до тарифу | Base | Pro | Premium |
---|---|---|---|
Формування технічного завдання на впровадження | Так | Так | Так |
Налаштування полів карток CRM: лід, контакт, компанія, угода, контакт, налаштування джерел звернень, робота з фільтрами | Так | Так | Так |
Налаштування стадій продажів (угод і лідів) | Так | Так | Так |
1 воронка/напрямок | 3 воронки/напрямки | до 10 воронок/напрямків | |
Інтеграція з корпоративною поштою і поштою співробітників | Так | Так | Так |
до 5 співробітників | 5-10 співробітників | до 30 співробітників | |
Прив'язка вашої телефонії до СRM | Так | Так | Так |
до 3 ліній | до 5 ліній | до 10 ліній | |
Налаштування відкритої лінії та віджета на сайт: підключення до CRM соц.мереж та месенджерів (Fb, телеграм, інстаграм, вайбер, скайп, чат на сайті, CRM-форми) | Так | Так | Так |
Налаштування CRM-маркетингу: * створення 2-3 сегментів ( за певною ознакою ); * налаштування 2-3 шаблонів e-mail та sms-розсилок; * підключення сервісу відправки sms/viber; * запуск 1 розсилки за клиєнтською базою. |
Так | Так | Так |
Завантаження клієнтської бази (імпорт бази клієнтів) | Ні | Так | Так |
Ліди - до 3000 Контакти - до 3000 Компанії - До 3000 | Ліди - до 10000 Контакти- до 10000 Компанії - До 10000 | ||
Навчання створенню Landing page на Бітрікс24 | Ні | Так | Так |
спільне створення 1 Landing page | спільне створення 2 Landing page | ||
Автоматизація в CRM для роботи з клієнтською базою (інформаційні дзвінки, повідомлення клієнтам, автоматичні відправлення) | Ні | Так | Так |
До 3 роботів | До 5 роботів | ||
Налаштування наскрізної аналітики | Ні | Ні | Так |
Персональні пропозиції на одній із основних платформ: (Facebook або Google AdWords) * за наявності пабліку в ФБ і поточного таргетингу або рекламної компанії і поточному таргетингу Google AdWords | Ні | Ні | Так |
Навчання імпорту | Ні | Ні | Так |
"Навчання роботі з CRM і Маркетингом" | Так | Так | Так |
до 3 співробітників, 3 години 2 заняття по 1,5 години |
до 6 співробітників, 4,5 години 3 заняття по 1,5 години |
до 20 співробітників, 9 годин 6 занять по 1,5 години |
|
Технічна підтримка (консультація в телефонному режимі й шляхом віддаленого доступу) після впровадження тарифу Швидкий старт і навчання | Так | Так | Так |
1 тиж. | 2 тиж. | 1 міс. | |
Вартість тарифу | 11920 грн. | 20860 грн. | 35760 грн. |
|
|
Детальніше |
Перелік послуг, що входять до тарифу | Внутрішні комунікації | Завдання та проекти | CRM | CRM-маркетинг |
---|---|---|---|---|
План навчання |
- Ефективні внутрішні комунікації: робочі групи / проекти, миттєві повідомлення і груповий бізнес-чат, спілкування в режимі реального часу "Жива стрічка" - Система управління документами (Бітрікс24 Диск): редагування документів онлайн / офлайн, їх синхронізація з локальним диском, права доступу до документів та публічні посилання, спільна робота з документами, робота з файлами з мобільного пристрою - Планування часу (календарі): відображення подій і завдань, додавання нових і чужих календарів, синхронізації календарів Б24 з іншими - HR: структура компанії, список співробітників, призначення адміністраторів, звільнення співробітників, передача справ за завданнями, синхронізація контактів, облік робочого часу персоналу, графік відсутностей, планування |
- Управління завданнями і проектами - Подання завдань в режимі діаграми Ганта - Канбан і особистий план в задачах - Колективна робота над проектами і документами в задачах - Групове управління завданнями - Контроль термінів, виконання - Робота з шаблонами завдань і регулярні завдання Облік часу за завданнями - Поділ ролей - Звіти по ефективності, трудомісткості і тимчасових витратах по проектам і задачам - Автоматизація в задачах / роботи в канбані |
Навчання для адміністраторів: Як налаштувати CRM: довідники, призначені для користувача поля, воронки / напрямки, права доступу, роботи і тригери, налаштування шаблонів документів, звітів і черг в телефонії, інтеграція з поштою, налаштування плану продажів. Навчання для менеджерів: логіка роботи з CRM, використання карток (ліди, контакти, компанії, угоди), портрет клієнта, мультіворонки, робота з канбаном в угодах, спостерігачі в угодах, справи менеджерів, робота зі звітами, друк і відправка документів з CRM, робота з планом продажів |
- Робота з відкритими лініями: підключення месенджерів Fb, телеграм, інстаграм, вайбер, скайп, чат на сайті, CRM-форми, налаштування черги для прийому звернень, налаштування віджету для сайту - CRM-маркетинг: створення сегментів (за певною ознакою) і винятків, чорний і білий списки налаштування шаблонів e-mail і sms розсилок, візуальний редактор підключення сервісу відправки sms / viber / telegram запуск розсилки по клієнтській базі - Створення Landing page на Бітрікс24 (конструктор) - Автоматизація в CRM для роботи з клієнтською базою (інформаційні дзвінки, повідомлення клієнтам, автоматичні розсилки) - Персональна пропозиція для аудиторії з CRM на одному з основних майданчиків: (Facebook або Google AdWords) - Наскрізна аналітика |
Тривалість кількість осіб |
- 2 години до 5 осіб |
- 2 години до 5 осіб |
Для адміністраторів: - 2 години 3 особи Для менеджерів: - 3 години 5 осіб |
- 6 годин 3 особи |
Вартість тарифів навчання | 3000 грн. | 3000 грн. |
3000 грн. 4000 грн. |
8500 грн. |
|
Детальніше |
Перелік послуг, які входять до тарифу | Base | Pro | Premium |
---|---|---|---|
Формування технічного завдання на впровадження | Так | Так | Так |
Налаштування полів карток CRM: лід, контакт, компанія, угода | Так | Так | Так |
Налаштування стадій продажів (угод і лідів) |
Так 1 воронка/напрямок |
Так 3 воронка/напрямоки |
Так 10 воронок/напрямків |
Інтеграція з корпоративною поштою і поштою співробітників |
Так до 5 співробітників |
Так 5-10 співробітників |
Так до 30 співробітників |
Прив'язка вашої телефонії до СRM |
Так до 3 ліній |
Так до 5 ліній |
Так до 10 ліній |
Налаштування збережених (типових) фільтрів у лідах, компаніях, контактах, угодах і справах менеджерів | Ні | Так | Так |
Завантаження і налаштування шаблонів документів для друку й відправки з Бітрікс24 | Ні |
Так до 3 шаблонів |
Так до 6 шаблонів |
Створення звітів у CRM (за угодами: прибуток, ефективність менеджерів тощо) | Ні |
Так до 3 звітів |
Так до 10 звітів |
Автоматизація у воронці продажів (налаштування роботів у лідах і угодах) | Ні |
Так 3 базових робота |
Так до 5 базових роботів |
Завантаження клієнтської бази (імпорт бази клієнтів) | Ні |
Так Ліди- до 3000 Контакти - до 3000 Компанії - До 3000 |
Так Ліди- до 10000 Контакти - до 10000 Компанії - До 10000 |
Завантаження товарів (імпорт каталогів товарів/послуг) | Ні | Ні | Так |
"Навчання роботі в налаштованій CRM Бітрікс24" | Так | Так | Так |
до 3 співробітників, 3 години 2 заняття по 1,5 годин |
до 6 співробітників, 3 години 3 заняття по 1,5 годин |
до 20 співробітників, 5 годин 6 занять по 1,5 годин |
|
Технічна підтримка (консультація в телефонному режимі й шляхом віддаленого доступу) після впровадження тарифу Швидкий старт і навчання | Так | Так | Так |
1 тиж. | 2 тиж. | 1 міс. | |
Вартість тарифу | 6960 грн. | 14900 грн. | 26820 грн. |
|
|
Детальніше |
|