ОБЛІКСОФТ впровадження

Наші впровадження

Багатоканальні телефони:

Кейс інтеграції з CRM системою Бітрікс24 для тренінгової компанії Ovitta.

Кейс інтеграції з CRM системою Бітрікс24 для тренінгової компанії Ovitta.

Ovitta / https://ovitta.com.ua - перша українська компанія, яка почала проводити інтегральні тренінги в області відносин. Проводить тренінги для бізнесу, коучингові сесії та мотивуючі виступи.

На момент звернення до компанії відділ продажів зіткнувся з проблемою, що менеджерам доводиться заходити на зовнішні сайти джерела заявок тренінгів і вручну переносити дані в існуючу CRM систему Бітрікс24, втрачаючи на цьому час.

Програміст Obliksoft Богдан Антоненко поділився своїм досвідом в налаштуванні і результатами від впровадження:
«Було прийнято рішення централізувати все в Бітрікс24 і автоматизувати бізнес-процес обробки заявок на участь у тренінгах із зовнішнього джерела в CRM систему.
Інтеграція проходила поетапно, з тестуванням і контролем кожного етапу, щоб вибудувати максимально зручну воронку продажів.
Тепер заявки з https://getcourse.ru/и https://bizon365.ru/ потрапляють відразу в CRM систему Бітрікс24. Наприклад, база контактів, які відвідали вебінар на bizon365.ru, відразу потрапляє в CRM.
Двостороння інтеграція дозволяє контролювати замовлення не тільки в getcours, але і в Бітрікс24, так як зміни на замовлення в Бітрікс24 синхронізуються з getcourse.
Це означає, що спочатку замовлення курсу потрапляє з getcourse.ru в Бітрікс24 як угода (враховується стадія замовлення в getcourse.ru і співвідноситься зі стадією в Бітрікс24). Надалі, коли менеджер обробляє угоду, змінює статус - ці зміни синхронізуються і на getcourse.
В результаті менеджеру зручніше відстежувати і обробляти замовлення, контролювати статус угоди. Керівник відділу продажів може призначати ролі і доступи співробітникам до угод, контролюючи всіх у єдиній системі.»

Повернення до списку