ОБЛІКСОФТ впровадження

Наші впровадження

Багатоканальні телефони:

Кейс інтеграції з CRM системою Бітрікс24 для тренінгової компанії Ovitta.

Кейс інтеграції з CRM системою Бітрікс24 для тренінгової компанії Ovitta.

Ovitta / https://ovitta.com.ua - перша українська компанія, яка почала проводити інтегральні тренінги в області відносин. Проводить тренінги для бізнесу, коучингові сесії та мотивуючі виступи.

На момент звернення до компанії відділ продажів зіткнувся з проблемою, що менеджерам доводиться заходити на зовнішні сайти джерела заявок тренінгів і вручну переносити дані в існуючу CRM систему Бітрікс24, втрачаючи на цьому час.

Програміст Obliksoft Богдан Антоненко поділився...

Застосунок «Звіт по дзвінкам». Досвід використання у аграрній компанії.

Застосунок «Звіт по дзвінкам». Досвід використання у аграрній компанії.

Інтегратор Obliksoft, Денис Лобач, поділився своїм досвідом у налаштуванні телефонних дзвінків для аграрної компанії та результатами від впровадження.

Аграрна компанія Ювента Агрохім займається реалізацією засобів захисту рослин, посівного матеріалу, мікродобрив та регуляторів росту рослин.

В момент звернення на відділ продажів компанії було покладено велике навантаження, особливо те...