ОБЛІКСОФТ впровадження

Наші впровадження

Багатоканальні телефони:

Впровадження CRM-системи в ТОВ "Полтава-сад"

Впровадження CRM-системи в ТОВ "Полтава-сад"

КЛІЄНТ
ТОВ «Полтава-Сад»
http://www.carrot.in.ua/
Компанія заснована - 2000 року, а в 2011 вона вперше заявила про себе на ринку вирощування, переробки і реалізації овочів. Основним продуктом на даний момент є морква. ТОВ «Полтава-Сад» має повний цикл виробництва продукції: від посадки і вирощування моркви до упаковки кінцевого продукту.

ПРОБЛЕМА
Відсутність постановки та контролю завдань. Компанія втрачала клієнтів через не налагоджену внутрішню комунікацію між співробітниками.
Відсутність сучасних каналів з...

Кейс інтеграції з CRM системою Бітрікс24 для тренінгової компанії Ovitta.

Кейс інтеграції з CRM системою Бітрікс24 для тренінгової компанії Ovitta.

Ovitta / https://ovitta.com.ua - перша українська компанія, яка почала проводити інтегральні тренінги в області відносин. Проводить тренінги для бізнесу, коучингові сесії та мотивуючі виступи.

На момент звернення до компанії відділ продажів зіткнувся з проблемою, що менеджерам доводиться заходити на зовнішні сайти джерела заявок тренінгів і вручну переносити дані в існуючу CRM систему Бітрікс24, втрачаючи на цьому час.

Програміст Obliksoft Богдан Антоненко поділився...

Застосунок «Звіт по дзвінкам». Досвід використання у аграрній компанії.

Застосунок «Звіт по дзвінкам». Досвід використання у аграрній компанії.

Інтегратор Obliksoft, Денис Лобач, поділився своїм досвідом у налаштуванні телефонних дзвінків для аграрної компанії та результатами від впровадження.

Аграрна компанія Ювента Агрохім займається реалізацією засобів захисту рослин, посівного матеріалу, мікродобрив та регуляторів росту рослин.

В момент звернення на відділ продажів компанії було покладено велике навантаження, особливо те...