ОБЛІКСОФТ впровадження

Наші впровадження

Багатоканальні телефони:

Застосунок «Звіт по дзвінкам». Досвід використання у аграрній компанії.

Застосунок «Звіт по дзвінкам». Досвід використання у аграрній компанії.


Інтегратор Obliksoft, Денис Лобач, поділився своїм досвідом у налаштуванні телефонних дзвінків для аграрної компанії та результатами від впровадження.

Аграрна компанія Ювента Агрохім займається реалізацією засобів захисту рослин, посівного матеріалу, мікродобрив та регуляторів росту рослин.

В момент звернення на відділ продажів компанії було покладено велике навантаження, особливо телефонні дзвінки менеджерів, які необхідно було контролювати керівнику відділу, формувати по ним звіти.

Перед нами стояло завдання налаштувати деталізацію телефонних дзвінків у CRM Бітрікс24. Вибрати дзвінки по відповідальній особі, впорядкувати за часом та параметрами, так як стандартні звіти по дзвінках не давали деталізації.

Ми запропонували свій додаток «Звіт по дзвінкам», який вирішив функціонал клієнта по обробці дзвінків.
Застосунок дозволяє сформувати звіт по дзвінкам з порталу клієнта по багатьох критеріях, таких як проміжок часу, в який відбулися дзвінки, їх тривалість або статус (успішний, пропущений, скасований тощо). Ці налаштування можуть працювати як по одному так і всі разом. Програма в своїй структурі має 3 блоки: налаштування, формування звіту і таблиця з результатами звіту.

Як результат, клієнт отримав можливість налаштовувати і формувати звіт телефонних дзвінків у CRM Бітрікс24 за необхідними йому параметрами.

Для відділу продажів це дає можливість оперативно розраховувати KPI менеджерів з продажу та вносити корективи у роботу відділу. Керівник відділу продажів може швидко розраховувати тривалість, кількість, середню тривалість телефонних розмов менеджерів.


Повернення до списку